Rapla-Kehtna teelõik valmib augusti lõpuks

2

Mariliis Vest.

Selle aasta aprilli lõpus algas Rapla-Kehtna lõigul maantee remont. Plaanide järgi seati valmimise tähtajaks augusti viimased päevad. Töödega ollakse graafikus.

Sellel lõigul liiklevad inimesed on täheldanud, et sõidutee oleks justkui valmis – korralik kate peal ning valged jooned maha tõmmatud. Maanteeameti Põhja regiooni ehitusosakonna projektijuht Allan Toim ütles aga, et praegu on veel jäänud teha mõned pisemad tööd. Näiteks tuleb teeäärtesse istutada puid ning üles seada tähispostid. Tähispostide puudumise tõttu kehtib Rapla-Kehtna vahelisel lõigul veel kiiruspiirang 70 km/h. Augusti lõpuks pannakse aga tagasi märgid, mis lubavad seal sõita kiirusega 90 km/h.
Maantee ehitustööd toimusid täpsemalt Tallinna-Rapla-Türi maantee 51,4.-59,5. kilomeetritel, mis tähendab, et uus kate pandi alates Rapla piirist kuni Kehtna piirini. Tööde käigus teostati katte remont, liikluskorraldusvahendite paigaldamine ja mustkatte ehitamine kõrvalmaanteele. Allan Toimi sõnade kohaselt teid laiemaks üldiselt ei tehtud, sirgemaks said aga mõned kurvid. Ehitas Teede REV-2 ja järelevalvet tegi Teede Tehnokeskus OÜ.
Lisaks maanteele korrastas Kehtna vald omaalgatuslikult Kehtna bussijaama sissesõidutee.

Foto: Alice Võsu

uuemad vanemad enim hinnatud
Raplakas
Külaline
Raplakas

Eelkõnelejaga nõus. Kaerpere rist on hullem, kui enne. Kergteed kasutavad ratturid rulluisu ja -suusatajad peavad sõitma ümber ohtussaare, sest sealt pole võimalik otse üle sõita. See aga teeb olukorra ohtlikumaks, kui enne tööde algust.

tee
Külaline
tee

Liikluskorraldus väljasõidul Kaereperest ja Kehtna poe juurest on lõpuks ometi üheselt mõistetavad. Loomulikult tõsteti ka 70 km/h piirang tublisti Kehtna poole, sest ristmik on nüüd ohtlikum kui varem! Jalgratturitele jäeti tore terav jõnks Kaerepere teeristi ületamisel. Kahjuks nad ei oska seda hinnata ja sõidavad ümber eraldussaare.