9.9 C
Rapla
Neljapäev, 28 märts 2024
RSRaudteeremont toob augustis tagasi asendusbussid

Raudteeremont toob augustis tagasi asendusbussid

Raplamaa Sõnumid.

Raudteeremondi edenemisega kaasnevad muudatused 20.–28. augustini edelasuuna rongide sõiduplaanides. Nädalavahetustel on osaliselt käigus asendusbussid Kohila-Rapla lõigul. Tööpäeviti sõidavad rongid seni kehtinud graafiku järgi.
Elroni kommunikatsiooni- ja turundusjuhi Mai Vahtriku sõnul liigub raudteeremondi tõttu reisijate osaline bussidega teenindamine Kiisa-Kohila lõigult taas Kohila-Rapla lõigule ning vastavalt muutuvad ka väljumisajad. Rapla linnas teevad asendusbussid kokku neli peatust, et reis klientide jaoks võimalikult mugavaks muuta. Tallinnasse saabumise ja Tallinnast väljumise ajad ning väljumisteed Balti Jaamas jäävad üldjuhul endiseks.
Asendusbusside peatused on märgistatud Elroni värvides tahvlitega. Reisijatel tuleb arvestada, et jalgrattaga rongile tahtjad peavad valima reisi, mida teenindab täies ulatuses rong. Asendusbuss jalgrattaid peale ei võta. Küll aga saab kokkupandud lapsevankreid paigutada bussi all olevasse pagasiruumi.
Samuti lisab Elron graafikusse uue pühapäeviti käigus oleva rongi nr 872 Kohila-Tallinn väljumisega kell 18.17 Kohilast. Alustab see rong sõitmist 20. augustil.
Tööpäeviti toimub rongiliiklus reisijate huvidest lähtuvalt täies ulatuses. Kapitaalremonti Liiva-Rapla raudteelõigul teostatakse valdavalt öisel ajal. Rongiliiklus katkestatakse vaid nädalavahetusel, kui rongid asendatakse bussidega 30 järjestikuseks tunniks laupäeva hommikust pühapäeva pärastlõunani.

18. aprillil alustas Edelaraudtee Infrastruktuuri AS kapitaalremonti Liiva-Rapla raudteelõigul. Remondi käigus vahetatakse välja või rekonstrueeritakse kogu raudtee pealisehitis, samuti remonditakse ülesõidu- ja ülekäigukohad, sillad ning truubid, lammutatakse viadukt Valdeku raudteeülesõidust umbes 800 meetri kaugusel Kiisa suunal. Täiendava automaatse foorisignalisatsiooni saavad Saku, Aandu ja Lohu raudteeülesõidud. Tööde tulemusena tõuseb rekonstrueeritava 45-kilomeetrise raudteelõigu võimalik sõidukiirus 120 kilomeetrini tunnis, mis võimaldab reisijatele tuntavat ajavõitu. Pikkrööbaste kasutuselevõtmine alandab ka müra ja vibratsiooni.

Foto: Siim Solman

Subscribe
Notify of
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare