Kohus jättis Kohila valla kaebuse rahuldamata

rail baltic

Helerin Väronen.

Märtsis jõudsid Tallinna halduskohtusse kaebused Rail Balticu maakonnaplaneeringute tühistamiseks. Eelmisel reedel, 7. septembril tegi kohus otsuse jätta Kohila valla kaebus rahuldamata.
Põhjendustes, miks kaebus jäeti rahuldamata, on öeldud, et suur osa kaebajate väidetest on seotud otstarbekuse küsimusega ehk kohtuliku kontrolli alt välja jäävate kaalutlustega. Kohus saab lahendada õiguslikku vaidlust, mitte teha haldusorgani eest otstarbekuse otsustusi. Samuti ei kontrolli kohus poliitiliste otsuste otstarbekust.

Uudise edasilugemiseks tuleb teil osta tasulise sisu pääse.
Logi SisseOsta pääse!

Samal teemal

Vallajuhid kohtusid Rail Baltic Estonia OÜ esindaj... Siim Jõgis / foto: Ulvi Blande. Rail Baltic Estonia OÜ esindajad kohtusid reedel, 7. septembril Raplamaa valdade juhtidega. Rail Baltic Estonia teh...
Rail Baltic – ärimeeste kullaauk või riiklik... Margus Oberschneider. Karjääride avamise taotluste maht, mida keskkonnaamet hetkel menetleb, näitab võidujooksu Rail Balticu (RB) ehitamisest tulen...
Majandusteadlane Endel Oja Rail Balticust: „ Kõi... Stina Andok / foto: Stina Andok. Majandusteadlane ja Tallinna Tehnikaülikooli juhtimisdotsent Endel Oja on aktiivselt väljendanud oma vastumeelsust...

Üks kommentaar Kohus jättis Kohila valla kaebuse rahuldamata

  1. Raudteelane ütleb:

    Miks pole seni avaldatud meedias selle hiigelprojekti põhjalik tasuvusuuring, ekspluatatsioonikulud, liiklustihedus? Rusikareegel on ju see, et mida suurem kiirus, seda suuremad ekspluatatsioonikulud. Selge on see, et sarnast kaubaveomahtu, nagu on hetkel olemasoleval Eesti Raudtee infral ei tule iial, sest et transiit kaubavedu käib idast läände. Kas on välditud olukord, kus kõik dotatsioonidena tulenev raha ei lähe kõik RB-sse ja lisaks veel selle aasta 8. detsembrist Lelle-Pärnu liikluse väljasuretamisele ootab tulevikus sama saatus ka kogu edelaraudtee infrastruktuuri (Tallinn-Viljandi)? Eesti raudtee plaanib lähiajal tõsta jaamavahedel piirkiiruseid kuni 135 km/h ja kui soetada paar tänapäevast nt. Talgo rongi, mille veermikut saab muuta vastavalt rööpmelaiusele(nt Moskva-Berliin rong), siis oleks see vast kõige kasulikum lahendus ja mis läbiks ka Tartut.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga