Eesti parim toiduaine on Mamma kõrvitsa-kohupiima- pannkoogid

0
Foto: Siim Solman

Mari Tammar

Eesti Toiduainetööstuse Liit korraldas 2019. aastal juba 25. korda uute tööstuslikult toodetud toodete konkurssi “Eesti parim toiduaine”. 25. aprillil toimunud toiduainetööstuse aastakonverentsil kuulutas vabariigi president pr Kersti Kaljulaid välja Eesti parima toiduaine konkursi võidutoote, milleks on Saarioinen Eesti Mamma kõrvitsa-kohupiimapannkoogid.

„Pannkookide hõrk ja mahlane koostis ja mahedalt magus maitse teevad sellest ühelt poolt hea desserdi argiõhtusse või pidulikumale õhtusöögile, teisalt on väiksed pannkoogid tänu mugavale taassuletavale pakendile ka hea vahepala kiiresse päeva,“ kommenteeris toiduliidu juht Sirje Potisepp. Mamma pannkoogid pälvisid lisaks Eesti parima toiduaine tiitlile ka parima valmistoidu ja magustoidu kategooria võidu.
„Kolm võitu 2019. aasta konkursilt on kindlasti suur tunnustus meie inimeste tööle ja ühtlasi on see ka ilus kingitus kogu kollektiivile, sest sügisel tähistame Mamma brändi 10 aasta juubelit. Võit annab kinnitust, et tegeleme olulisega ja meie tooted maitsevad paljudele – nii erialaspetsialistidele kui ka paljudele Eesti tarbijatele. Oleme teinud õiged valikud strateegiliste tootegruppide osas ning meie tootearendus on Eestis tipptasemel. Oleme uhked, et Mamma on Eestis valmistoidu grupis üks liidritest,” kommenteeris tunnustuse saamist Saarioinen Eesti turundusjuht Taavi Rehepapp.
Pärast tunnustuse väljakuulutamist on toote müük tõusnud Rehepapi andmetel ca 2,5 korda, kohati suisa 4 korda. „Poodide arv, kust kõrvitsa-kohupiimapannkooke leiab, kasvab pidevalt ja loodetavasti jõuavad tooted kõikidele tarbijatele kodupoodi, et ikka kõik saaksid võiduväärilisi pannkooke proovida,” avaldas Rehepapp lootust ja rõhutas, et Mamma peab retsepte luues silmas ka tasakaalustatud ja tervislikku toitumist.
„Tarbijad harjuvad üha enam mõttega, et on täiesti okei tarbida kiirel ajal ka valmistooteid ning meie mugavustoit lahendab inimeste jaoks väljakutseid või keerulisi olukordi, kus endal pole aega, võimalust või tahtmist süüa teha. Teeme iga päev tööd selle nimel, et kummutada müüti, nagu oleks valmis- ja mugavustoit ebatervislik ning tabu. Jälgime oma toodete juures ka nende toitainerohkust ning soola- ja suhkrusisaldust – seisame tasakaalustatud ja tervisliku toidu eest,” selgitas Taavi Rehepapp.