9.4 C
Rapla
Reede, 29 märts 2024
RSTöötukassa nõustab kliente e-kanalite kaudu

Töötukassa nõustab kliente e-kanalite kaudu

Katri Reinsalu

Seoses üleriigilise eriolukorraga peatas töötukassa alates esmaspäevast klientide nõustamise ja teenindamise maakondlikes büroodes kohapeal. Esialgu jäävad uksed suletuks vähemalt kaheks nädalaks.

Töötukassa Rapla osakonna juhataja Ilvi Pere ütles, et suhtlus on eriolukorra ajaks kolinud üle e-kanalitesse. Ta tõi välja, et töötukassal on toimiv e-keskkond olemas, mida inimesed on hakanud järjest enam kasutama. Detsembrikuus esitas 54% Raplamaa klientidest oma arvele võtmise avalduse just e-töötukassa kaudu. See näitab, et väga paljud juba teavad, kuidas keskkond toimib. Pere lisas, et need, kes hätta jäävad, saavad töötukassa poole pöörduda telefoni teel ning neid juhendatakse ja aidatakse võimalike murede puhul.
Pere selgitas, et osa personalist töötab kontoris ning osa teeb kaugtööd. Uksed on aga tõesti suletud ning inimesi füüsiliselt vastu ei võeta. Kõikidele töötukassa klientidele peaks tänaseks olema informatsioon uuest olukorrast kas e-mailina postkasti või sõnumina telefoni laekunud. Kokkulepitud vastuvõtuaegade osas teavitavad töötukassa konsultandid kliente telefoni teel. Pere toonitas aga veel kord, et keegi ei hakkaks töötukassa büroosse kohale sõitma.
Hetkel on vähemalt märtsi lõpuni peatatud kõik koolitused, tööharjutused ja töötukassa korraldatavad töötoad. Küsimuste tekkimisel saab pöörduda konsultantide poole telefoni teel.
Samuti on ära jäänud kõik koolides planeeritud kohtumised. Pere lootis, et karjääritiim saab ka praegusel ajal koolidele ja õpilastele toeks olla ning abistada noori tulevikku puudutavates küsimustes. Nõustamiseks saab kasutada nii Skype’i kui ka muid virtuaalseid kanaleid.
Eriolukorra mõjusid pöördumiste mõttes töötukassa Rapla büroo veel ei taju. Olukord on rahulik ja pöördumiste arv tavapärane. Samal ajal on töötukassa ka ise tööandjatele rõhutanud, et nad koondamiste ja palgata puhkusele suunamisega ootaksid. Hetkel tegeletakse leevendavate meetmete väljatöötamisega ja kui otsused vastu võetud, jagatakse infot ka avalikkusega.
Pere ütles julgustavalt, et töötukassa toimetab ikka edasi. „Me oleme ikkagi e-riik.” Ta lisas, et paljud inimesed ongi juba harjunud e-kanalite kaudu suhtlema.

Subscribe
Notify of
0 Kommentaari
Inline Feedbacks
Vaata kõiki kommentaare